مصاحبه آرشیو خبر ها
سختی های بوفون در طول 20 سال حضور در یوونتوس (بخش دوم مصاحبه)

سختی های بوفون در طول 20 سال حضور در یوونتوس (بخش دوم مصاحبه)

سنگربان تیم یوونتوس به تمجید از دو ستاره جوان فوتبال ایتالیا یعنی مارکو وراتی و ماریو بالوتلی پرداخته و از سختی های حضور 20 ساله در باشگاه یوونتوس صحبت کرده است.

 

جیجی بوفون که در بخش قبلی مصاحبه خود با نشریه L’Equipe در مورد مسائل جالبی صحبت کرده بود، در ادامه این گفتگو رقبای اصلی خود در طول 20 سال حضورش در باشگاه یوونتوس را معرفی کرده است. بوفون ادامه مصاحبه شنیدنی خود را با تمجید از بالوتلی و وراتی آغاز کرده است:

 

من بازیکنان خیلی کمی را به خوبی ماریو دیده ام و واقعا عصبانی می شوم وقتی مردم صحبت های بدی در مورد او می کنند چرا که او واقعا یک انسان با قلبی از طلاست. او بخشنده و جوان است و همه او را دوست دارند. او تازه 26 سال سن دارد و می تواند برای 10 سال دیگر هم فوتبال بازی کند.

 

جیجی بوفون وراتی را کاپیتان آینده ایتالیا می داند:

 

همین طور وراتی، او یک بازیکن با استعدادی خارق العاده است. او به دلیل مصدومیت، شروع شکننده ای در پاریس داشت که باعث شد یورو 2016 را هم از دست بدهد ولی حالا به فرم اصلی خود بازگشته است. اگر او در تمامی بازی های ایتالیا در ترکیب اصلی حضور ندارد، فقط به این دلیل است که بازیکنی مثل دانیله ده روسی در آن پست حضور دارد. من فکر می کنم وراتی می تواند به رهبر و کاپیتان آینده ایتالیا تبدیل شود. در واقع از این موضوع مطمئن هستم و امیدوارم در رقابت های جام جهانی 2018 در کنار او باشم.

 

جام جهانی در سن 40 سالگی؟

 

وقتی که من به گذشته نگاه می کنم و به اولین بازی ام در سری آ فکر می کنم تازه می فهمم چه مسیر طولانی را آمده ام. چه کسی فکر می کرد من به چنین سطحی از زندگی ورزشی ام برسم؟ از نظر فیزیکی احساس می کنم در وضعیت بهتری نسبت به چند سال اخیر قرار دارم ولی تفاوت در ذهنیت است. داشتن انگیزه باعث می شود من به کار ادامه دهم.

 

سنگربان آتزروی در ادامه گفت:

 

آماده شدن برای بازی های بزرگ راحت است و مشکل اصلی در حفظ تمرکز برای بازی هایی است که روی کاغذ زیاد سخت نیستند. اینجاست که مشکلات به وجود می آیند. همین موضوع برای حضور در یک باشگاه به مدت 20 سال هم صدق می کند.

 

مشکلات و رقبای اصلی حضور 20 ساله در یوونتوس؟

 

دیدن افراد و جاهای یکسان برای مدت 20 سال کار واقعا سختی است و این روزمرگی به اصلی ترین رقیب شما تبدیل می شود که باید آن را شکست دهید. اشتیاق و انگیزه هم جام هایی هستند که باید به آنها دست پیدا کنید. عوض کردن باشگاه هر سه سال یک بار کار راحتی است ولی من آن را انجام ندادم چون زندگی ورزشی خود را بر اساس یک سری اصول و ارزش ها بنا کرده بودم که اصلی ترین آنها حس تعلق و حق شناسی در قبال باشگاه بود. این را هم بگویم که اگر یوونتوس باشگاه بزرگی نبود، من شاید برای 20 سال در این باشگاه نمی ماندم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: